I Assens Kommune har Flemløse Plejehjem adopteret 0. A fra Strandmølleskolen.
Eleverne har været på deres første læringsbesøg på plejehjemmet. Eleverne fik hilst på beboerne, plantet blomster og sat blomsterløg. Eleverne fik også en rundvisning på plejehjemmet.
Som forberedelse til læringsbesøget havde eleverne lavet blomster som blev hængt op i vinduerne.
En dejlig dag for store og små, og en fantastisk start på et langt og værdifuldt samarbejde.






